עלות הקמת ופתיחת גלידריה

יש לכם חלום לפתוח גלידריה משלכם, מלאה טעמים ייחודיים, צבעים תוססים ואווירה של טעם וכיף האופפת את כל מי שנכנס אליה? ובכן, חלומות נועדו כדי להגשים. אולם, פתיחת גלידריה היא לא פעולה קלה כל כך, כפי שהיא אולי עשויה להישמע. צריך לעשות תוכנית שכוללת מספר תרחישים אפשריים להצלחת העסק, לחשב עלות הקמת גלידריה שכוללת את כל המרכיבים, לתכנן מימון ותזרים מזומנים, ולייצר סדר פעולות נכון עם כל המשימות לפתיחת הגלידריה.

אם החלום מתחיל להרגיש מעט מורכב, הסיבה לכך היא: שהוא כזה. להיות בעלים של עסק, גם עסק קטן וחביב כמו גלידריה, דורש אחריות והשקעה. אך אל דאגה, אתם לא חייבים להיות לבד בכל הסיפור ולנסות לפענח ממדריכים שונים באינטרנט או להתייעץ עם אנשים וחברים שלא באמת מבינים את החומר כיצד לפתוח עסק ולהפוך לאנשי עסקים ממולחים, חברת NEAMAN ,בהובלתו של נדב נאמן, כאן לשירותכם.

מה אנחנו עושים?

החברה מספקת שירותי ייעוץ עסקי למסעדות, ביניהם ניתן למצוא בתי קפה, מסעדות רחוב, מסעדות שף, חברות קייטרינג, גלידריות, פיצריות ועוד. אנו מתמחים בהקמת עסק, כמו פתיחת גלידריה, בניית תוכניות עסקיות, כיצד יוצאים ממשברים ומתחילים להרוויח, הרחבת העסק, מתודות ניהול שונות ועוד. שנות הניסיון הרבות שלנו יבואו לטובתכם בפתיחה וניהול הגלידריה, יחד עם הליווי השוטף שלנו, אין פסגה שלא תצליחו לכבוש.
לפגישת ייעוץ ראשונה וניתוח המצב- בחינם! התקשרו 054-4366842
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

עלויות פתיחת גלידריה

אחד הנושאים שבוודאי מסקרנים אתכם, היא כמובן עלות פתיחת גלידריה – הרי מדובר בסכום הכסף שעליכם להשקיע וייתכן גם שתצטרכו להלוות. העלות תלויה במגוון גורמים, ביניהם המיקום, התפריט, המקום, הספקים והעובדים. האם אתם בוחרים במיקום מרכזי עם שכירות גבוהה? האם המקום עצמו גדול ומרווח או קטן ואינטימי? כמה עובדים אתם מתכוונים להעסיק? כמה טעמי גלידה? האם אתם מתכוונים להציע גם מתוקים אחרים כגון וופל בלגי, קרפ צרפתי ופנקייקים? אלו שאלות שעליכם לשאול את עצמכם, מפני שהן משפיעות משמעותית על עלויות העסק.

פתיחת גלידריה כסיפור חווייתי – לא רק מוצר, אלא גם מסע

אחת ההצלחות של גלידריות בולטות טמונה בכך שהן לא מתמקדות רק בטעמים, אלא גם בחוויה. גלידריה מוצלחת היא לא עניין של מתכון טוב בלבד – אלא של יצירת עולם שלם שהלקוח נכנס לתוכו. מהשלט בכניסה ועד המוזיקה שמתנגנת ברקע, מהריח של הוופלים ועד הקשר האישי עם העובדים – כל פרט משפיע. אנחנו ב־NEAMAN שמים דגש לא רק על ההיבט העסקי, אלא גם על הדרך בה הגלידריה שלכם מתקשרת עם החושים והרגשות של המבקרים.

מיתוג חכם כבר מהיום הראשון – למה זה קריטי בכל פתיחת גלידריה

כשמדובר על פתיחת גלידריה, חשוב להבין שהמותג נולד עוד לפני שטעמו את הגלידה הראשונה. גלידריה עם סיפור טוב, ערכים ברורים ונראות מקורית מצליחה לבלוט גם בשוק תחרותי. האם אתם מצהירים על שימוש בגלידות טבעוניות בלבד? האם בחרתם להציג את הטעמים שלכם באווירה נוסטלגית או חדשנית? כל החלטה מיתוגית כזו היא חלק בלתי נפרד מהדרך שלכם להצליח. בליווי שלנו נחדד את הזהות הייחודית של העסק, כך שפתיחת הגלידריה לא תהיה רק התחלה – אלא הצהרה של ממש.

רוצים לפתוח גלידריה שכולם ידברו עליה? בואו לקבל ייעוץ מקצועי בדרך להצלחה

כמובן שחלק מהייעוץ שלנו בהליך פתיחת גלידריה יהיה לענות לכם על השאלות ולסייע לכם לעלות על המסלול הנכון בדרך לגלידריה שווה, שכולם רוצים לבקר בה. גלידריות, כמו פיצריות וחומוסיות, סובבות סביב מוצר אחד עיקרי – במקרה שלנו מדובר בגלידה – אשר מעניק למקום את החוויה העיקרית שלו. אם אתם רוצים לשמוע עוד, לקבל מענה לכמה שאלות או להתחיל מיד בתהליך, צרו אתנו קשר עוד היום.

תוכן עניינים
שתפו:
תכנים באותו נושא:
תמונה של יעוץ וליווי ממנכ״ל, יזם ומייסד עשרות עסקים
יעוץ וליווי ממנכ״ל, יזם ומייסד עשרות עסקים

יעוץ וליווי ממנכ״ל, יזם ומייסד עשרות עסקים

שירותים רלבנטיים:
דילוג לתוכן