אחרי שנים רבות בענף אני מקושר ועובד בשיתוף פעולה עם מיטב האנשים בתחום: אנשי שיווק, קבלנים, יועצי רישוי, פרויקטורים, יועצים קולינרים , ספקי אוכל ושתיה ועוד. כל בעלי המקצוע מומלצים, אחראיים, אמינים והמובילים בתחומם.
זה המפתח לריווחיות בכל עסק. כמה עולה החומר גלם ,בכמה מוכרים אותו, ולא פחות חשוב- כמה שעות עבודה של צוות צריך בשביל להכין אותו. לא תמיד כל הדבר הנ״ל נמצאים בקורלציה למכירות המוצר, לאהבת הקהל ולחשיבות הפריט בתפריט. חשוב לעשות סדר בפריטים הנמכרים: להוסיף ,להוריד ,לדייק , לפשט ,לשנות הגשה או מרכיב מסוים – כל הדברים הללו יובילו בסוף לפשטות תפעולית ורווח טוב יותר.
בהיכרותי עם הרוב הגדול של ספקי המזון והשתיה אוכל לעזור ולשפר מחירים. צריך להכיר את המתחרים של כל ספק, לדעת לפנות אליהם. לעולם לא לקחת את ההצעה הראשונה אלא להבין מה ניתן לקבל מכל ספק: מענקים, בונוסים, תקציבי שיווק, הנחות, הטבות , עוד ימי אספקה ועוד. השיפור מובטח.
כיום אחת ההוצאות הכי גדולות בעסק. יש דרכים שונות להתייעל -להכניס ימי הבראה כחלק מהבסיס, לעבור לחברת כוח אדם להעסקה לא ישירה, לעבוד כאשר טיפים תורמים חלק מהשכר וכו- צריך לדעת איך לעשות כל אחד מהשיטות ולהתאים לעסק שלך.
עלויות קבועות, חשבון חשמל, גז, רואה חשבון וכו׳. בהכל אפשר להתייעל ולשפר מחיר ושירות.
קידום אורגני – פוש דיגיטל | עיצוב ופיתוח: יובל גבע
© כל הזכויות שמורות לנדב נאמן