מסעדת שף פונה לפלחים מסוימים מאד באוכלוסיה , לימים ספציפיים בשבוע ובשנה ולשעות מסוימות מאד ביום.
על מכשולים אלו חובה להתגבר, לאכלס את המסעדה גם בימי החול, בשעות הצהריים ולעיתים אפילו לחזק בתפריט בראנץ מעניין .
ניסיון רב יש לי להביא יותר עבודה עם שיווק ממוקד לקהל יעד שמכוון לשעות וימים מסוימים , לדוגמא ניתן לכוון בכל הכוח על עסקיות צהריים לעסקים בסביבה באמצעים שונים החל ממדיה חברתית, דרך מבצעים ועד שיתופי פעולה עם חברות שונות.
ממוצע לסועד גבוה עוזר להתגבר על עלות כוח אדם יקר ואיכותי בדרך כלל יותר מסוגי עסקים אחרים.
חשוב להגדיל ממוצע לסועד בדרכים שונות, להיות יעילים מאד בתפריט ובחומרי הגלם, ולמקד את כל הכוחות בסרביסים חזקים ופחות בימים ושעות חלשות.